تاریخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397
نویسنده : episodefilm

ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم تبلیغاتی

مجموعه هنری اپیزود فیلم با کادری مجرب از کارشناسان و با استفاده از متخصصین کارآزموده ، مشاوران تبلیغاتی با دیدی علمی و تخصصی آماده است تا محصولات شما را به مخاطبان معرفی کند.

ساخت فیلم تبلیغاتی یک کار تخصصی است و تا چندی پیش مورد توجه مشاغل گوناگون نبود.

اما امروزه امریست بسیار ضروری و محبوب برای همه ی صنف ها و مشاغل مختلف که بیش از پیش نیاز به تبلیغات بصری را حس میکنند.

امروزه فیلم های تبلیغاتی در کنار فیلم های سینمایی ، تلویزیونی ، مستند ، خبری و غیره به نمایش گذاشته می شوند. تا اهمیت هرچه بیشتر خود را ثابت کنند.

ساخت تیزر تبلیغاتی به خلاقیت بسیار زیاد ، مهارت های کافی و همچنین به متخصصان برای اجرای ایده های مختلف و متنوع نیاز دارد.

نام تجاری ، شهرت و اعتبار برند مورد تبلیغ به مهارت های آنان و نیز به درست اجرا شدن پروژه بستگی دارد.

در اینگونه فیلمها ترکیب هنر و صنعت در فیلمسازی تبلیغاتی بسیار مهم است.

بدیهیست که برای ساختن فیلم های تبلیغاتی موفق تحقیقات لازم را در زمینه ی نام تجاری شرکت انجام داد.

 

ساخت فیلم تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی

ساخت فیلم تبلیغاتی در مرحله پیش تولید

آنچه در مرحله پیش تولید بسیار مهم است خلق ایده و نوشتن طرح اولیه است. که تا پایان مرحله ساخت فیلم نقش اساسی ایفا میکند.

موفقیت یک فیلم تبلیغاتی بر مبنای موفقیت متنی است که یک فیلمنامه نویس می نویسد.

اما آنچه در فیلم تبلیغاتی بسیار مهم است وظیفه ی مدیریت و کارگردانی پروژه است.

این مرحله شامل بودجه بندی ، انتخاب لوکیشن ها ، لوازم و دوربین های مورد نیاز و… است.

همچنین نحوه بیان در فیلم تبلیغاتی بسیار مهم است و لازم است که این فیلم ها در چند کلمه کلیدی و گویا که بیانگر کامل موضوع می باشد گفته شود.

بیان این کلمات در فیلم تبلیغاتی باید دارای متن زیبا و تاثیرگذار باشد تا به اندازه کافی مورد توجه مخاطب قرار بگیرد.

مراحل تولید فیلم تبلیغاتی

مرحله بعدی مرحله ی تولید می باشد که در آن فیلمبرداری آغاز می شود.

فیلمبرداری باید طبق برنامه ریزی و بر مبنای آنچه که برنامه ریزی و نوشته شده است صورت پذیرد.

هر چقدر فیلمبرداری به طول انجامد به همان نسبت هزینه ها بالاتر می رود.

لذا طبق برنامه کار کردن ، بسیار مهم است.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی

|| مشاوره رایگان اپیزود فیلم به وجود آمده تا به سوالات شما از قبیل تعیین بودحهبرای ساخت تیزر ، لوکیشن مورد استفاده برای ساخت تیزر ، زمان تحویل پروژه ، ایده هایی که برای تیزر درنظر گرفته شده ، بستر نمایش تیزر اعم از تلویزیون

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: ساخت فیلم تبلیغاتی , فیلم تبلیغاتی ,
تاریخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397
نویسنده : episodefilm

نقش تیزر تلویزیونی در جذب مخاطب

تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در هر کسب کاری است. بسیاری از سازمان ها برای رسیدن به اهداف خود از تبلیغات استفاده می کنند. موفقیت یا ناکامی بسیاری از سازمان ها در کیفیت فعالیت های تبلیغاتی آن ها نهفته است.

بنابراین، لازم است تبلیغات به شکلی کارا و موثر صورت پذیرد. فعالیت های تبلیغاتی باید با کارشناسی بیشتری طراحی شوند کسب و کارها باید روی نتیجه بخش بودن پذیرش تبلیغات از سوی مشتریان با توجه به گرایش ها نیاز های آنان ، تمرکز کند با ارائه خدمات ارزش افز ده، فرایند پذیرش تبلیغات را کامل کنند . تبلیغات نه تنها ضرورتی برای سازمان های تجاری بزرگ است، بلکه برای کتابخانه ها نیز ابزاری مفید حتی ضروری است. تبلیغات شامل پیام یا پیام هایی است که اهداف متفاوتی را دنبال می کند. این اهداف دارای دو ویژگی کلیدی ۱) اطلاع رسانی آگاهی ۲) اقناع هستند.

تبلیغات کارکردی موثر و پر نفوذ دارد و می تواند چارچوب فکری ، الگوی رفتاری ، نظام ارزشی شیوه تعامل مردم با محیط دیگران را تحت تأثیر قرار دهد. ازجمله این تاثیرات می توان به مواردی مانند ایجاد آگاهی ، ایجاد نگرش مثبت ، ایجاد تقاضا اشاره کرد.

یکی از ابزارهای مهم تبلیغات ، رسانه ها هستند. رسانه در فرهنگ لغت به معنای هر وسیله ای که پیغامی را از جایی به جایی برساند عنوان شده است. رسانه در اصطلاح روزنامه نگاری به دو دسته جمعی و گروهی تقسیم می شود. رسانه های جمعی به ابزارهایی اطلاق می شوند که اولاً بین فرستنده و گیرنده ارتباط یک سویه برقرار می کنند درثانی پیام ها به صورت عام و کلی ارسال می شود.

نقش تیزر تلویزیونی در جذب مخاطب

نقش تیزر تلویزیونی در جذب مخاطب

جامعه شناسان شیوه های تأثیر رسانه های گروهی بر افراد را دو زمینه معرفی کرده اند: رویکرد شخصی و رویکرد فرهنگی.

در رویکرد شخصی ، بر اینکه رسانه های گروهی تأثیری بسیار مستقیم بر افراد دارند ، تأکید می شود. رویکرد فرهنگی به دنبال رویکرد شخصی مطرح می شود. اما در جست و جو و تبین فرهنگی که در چارچوب آن رسانه های گروهی به وجود می آیند بر افراد تاثیر می گذارد ، از رویکرد فردی فراتر می رود. در رویکرد فرهنگی ، رسانه های گروهی به مثابه ی عواملی که تأثیر سریعی بر افراد دارند تلقی نمی شوند بلکه به عکس آن ها تآثیری بسیار کند دارند وفضای حاکم بر افکار عمومی انتظار مربوط به جامعه را افزایش می دهند.

تلویزیون ، به منزله قدرتمند ترین و فراگیرترین رسانه ارتباط جمعی ، بالاترین حجم مخاطب را دارد می تواند در جیب حجم عظیمی از مخاطبان به کتاب خوانی موثر باشد. میزان اشتیاق بسیاری از افراد به تماشای تلویزیون بالاتر از رسانه های دیگر است . استفاده از تیزرهای تبلیغاتی نه تنها بر مخاطب تأثیر می گذارد بلکه باعث جذب آنان به کتاب مراجعه به کتابخانه می شود.

 

نقش تیزر تلویزیونی در جذب مخاطب

ضمن بررسی نشانه شناسی برنامه های تبلیغی تلویزیونی تیزر دختر شینا خندوانه به این موارد می رسیم:

  1. استفاده از برنامه های پرمخاطب ، همچون خندوانه می تواند تأثیر زیادی در بسیاری از ابعاد داشته باشد همان گونه که در متن پژوهش هم بدان اشاره شد ، بر افکار عمومی تآثیر بگذارد و تصمیمات سیاست های جدیدی را برای افراد تعیین کند یا حتی باعث تغییر نگرش فرد شود. معرفی دو کتاب از سوی مجری برنامه خندوانه توانست این تأثیر را بگذارد بسیاری از افراد را به کتاب خوانی و تهیه کتاب از مراکز مختلف از جمله کتابخانه عمومی سوق دهد. اشاره مجری به کتابخانه های عمومی نزدیک منازل افراد نیز در مراجعه افراد به کتابخانه عمومی بی تأثیر نبوده است.
  2. در نظر گرفتن جوایز ارزشمند در برنامه خندوانه برای مسابقه کتاب خوانی نیز نشانه ای برای جذب مخاطبان بیشتر است . استفاده از سیاست های تشویقی از جمله حضور در یک برنامه تلویزیونی هم عامل موثری در جذب افراد به کتاب های مورد نظر بوده است.
  3. استفاده از یک برنامه پرمخاطب می تواند تأثیر زیادی در جذب افراد به محصولات فرهنگی حتی ایجاد رویکردی فرهنگی همچون کتاب خوانی داشته باشد.
  4. کتاب داران شاغل در کتابخانه های عمومی مراجعه کاربران به کتاب های بررسی شده در پروژه را بالا ۵۰ درصد اعلام کردند و این نشان دهنده تأثیر تبلیغات بر میزان توجه کاربران به محصولات معرفی شده است . همان گونه که نیرمند ، تاجیاک اساماعیلی شاهلویی در پروژه خود نشان دادند ، آشنا بودن با نام محصول به طور نسبی بر خرید آن محصولاث موثر است پخش تبلیغات بازرگانی از تلویزیون بر جست وجوی محصولات مورد نظر در هنگام انتخاب به طور نسبی تأثیرگذار است.
  5. استفاده از بازیگران مطرح در معرفی کتاب می تواند تأثیر زیادی بر جذب مخاطب داشته باشد. در تیزر تلویزیونی دختر شاینا استفاده از بازیگرانی مطرح برای بازنمایی نمایش بخش هایی از متن کتاب ، استفاده از خود کتاب ، نمای جلد ، عنوان آن خوانش بخش هایی از آن تأثیر زیادی بر مخاطب گذاشته اشتیاق خواندن کتاب را افزایش می دهد.
  6. تنوع و جذابیتی که در صحنه های بازنمایی شده از متن کتاب در تیزر دختر شینا به کار رفته ، استفاده از همه نشانه های مطرح در کتاب در تیزر ونمایش فضای احساسی کتاب در جذب مخاطب نقش مهمی داشته است.

نقش تیزر تلویزیونی در جذب مخاطب

نقش تیزر تلویزیونی در جذب مخاطب

در پایان ، باید این نکته را نیز در نظر داشت که تلویزیون ، مانند هر ابزار رسانه ای دیگر، ضرر های خاص خود را دارد بنابراین ، برای تبلیغ منابع فرهنگی همچون کتاب همچنین مراکز فرهنگی مانند کتابخانه عمومی ، نمی توان همچون ظرفی بدون توجه به مظروف به آن نگاه کرد. بنابراین ، پیشنهاد می شود که صاحب نظران آشنا با کتاب فرهنگ و رسانه ، موضوع را جدی بگیرند درباره نحوه ورود این رسانه به عرصه تبلیغ کتاب ، کتاب خوانی راهکارهایی ارائه کنند.

منبع: episodefilm


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: نقش تیزر تلویزیونی در جذب مخاطب ,
تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1397
نویسنده : episodefilm

تدوین تیزر تبلیغاتی و فیلم های تبلیغاتی

تیم هنری اپیزود فیلم خدماتی را فراهم کرده که به کمک آنها می توانید فیلم ها و ویدیوهای خود را به بهترین نحو ممکن تدوین و ویرایش کنید.
تدوین تیزر تبلغیاتی با توجه به نیاز مشتری متفاوت و مختلف است.
تضمین مجموعه ما بررسی دقیق و حرفه ای راش های گرفته شده و آنالیز توسط کارشناسان تدوین و بکاگیری افکت های مورد نظر ، لوگوی مد نظر ، توضیحات مخصوص معرفی محصول و … می باشد.
خلاقیت مهمترین عامل در پایان بندی و تولید خروجی نهایی یک تیزر تبلیغاتی است.
داستان در تیزرهای تبلغیاتی نقش تعیین کننده را ایفا میکند. که باید داستانی خلاق و ایده ای نو باشد که مل داشتن تیم حرفه ای ایده پردازی این امکان را نهایی کرده ایم.

تدوین تیزر تبلیغاتی

مجموعه هنری اپیزود فیلم با توجه به داشتن تیم حرفه ای ایده پرداز و خلاق خود ،تیزرهای شما را تدوین می کند و از آن ها آثاری بسیار چشم گیری می سازد .
تیم هنری اپیزود فیلم از وجود ناظر کیفی در کنار تیم مجرب و برجسته خود چشم پوشی نمی کند .
این مجموعه جهت اطمینان از کیفیت خروجی تدوین ، در همه مراحل نظارت دارد تا در نهایت کاری بی عیب و نقص در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد .
مطمئنا یکی از مهمترین نکات تیزرهای تبلیغاتی سرعت در پایان کار است که تیم هنری ما از وقت و هزینه مشتری به بهترین شکل حمایت و پشتیبانی می کند .

منبع: EPISODEFILM


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: تدوین تیزر تبلیغاتی ، تدوین ، تدوین تیزر ، تیزر تبلیغاتی ,
تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1397
نویسنده : episodefilm

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت یک تیزر تبلیغاتی از بسیاری جهات کار بسیار دشوار و فنی است زیرا که نیاز به چندین دانش موازی  در زمینه های مختلف و متفاوت از جمله شناخت کامل  وسایل ، افراد ،  تجهیزات  و هر آنچه که  برای ساخت یک فیلم مورد نیاز است،  دانش شناخت بازار تولید و مصرف ،  شناخت محصولات متفاوت ،  شناخت علوم مختلف ، آشنایی هرچه بهتر با مفهوم  تیزر ، و بسیاری عوامل دیگر در زمینه ساخت یک تیزر مناسب می باشد.
ولی آنچه که ساخت  یک تیزر تبلیغاتی را بیشتر از همه متمایز می کنند ،  طرح اصلی یا فیلمنامه ای که آن تیزر بر پایه آن استوار است.
زیرا طرح اولیه  به منزله  قالب اصلی و دیدگاه کامل یک تیزر تبلیغاتی است.  چرا که با دیدن یک تیزر مخاطب باید هم محصول مورد نظر را آنالیز کنند ،  هم داستانی که تیزر و پایه آن استوار است را متوجه شود  و هم آن تیزر باید آنقدر جذاب باشد  که مخاطب را  ترغیب  به خرید محصول مورد نظر نماید.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

طرح تیزر تبلیغاتی

طرح تیزر تبلیغاتی معمولاً در اتاق فکر توسط نویسندگانی که کارشان تولید تیزر است شکل می گیرد و سپس تیم فکر ، آن طرح را تبدیل به یک فیلمنامه تیزر تبلیغاتی می کنند. فیلمنامه تیزر  باید همه قوانین  مربوط به فیلمنامه نویسی را دارا باشد ،  البته فیلمنامه نویسی تیزر  که خود کار بسیار دشواری است.
وقتی فیلمنامه تیزر کامل شد ،  در مرحله پیش تولید مهمترین کار برآورد بودجه تیزر است،  که در این مرحله تیم کارگردانی و تهیه کار برآورد بودجه را انجام می دهند.
پس از مرحله پیش تولید به مرحله تولید می رسیم که مربوط به تیم کارگردانی است.  مرحله تولید با توجه به فیلمنامه و بودجه مورد نظر شروع به ساخت تیزر میکنند. و با توجه به تجهیزات مورد نیاز برای آن تیزر مشخص باید با توجه به بودجه  بهترین کار را به مرحله نهایی برساند.
همچنین تیم کارگردانی و تولید باید با اشراف کامل به ساخت تیزر تبلیغاتی و همچنین شناخت کامل تجهیزات مورد نظر از جمله دوربینها ، نورپردازی ،  دانش تصویربرداری ،  صدابرداری ،  گریم و….  کار تولید را به سرانجام برساند.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

مرحله نهایی ساخت تیزر تبلیغاتی

در مرحله نهایی یا پس تولید که شامل تدوین ،  صداگذاری ،  جلوه های ویژه ،  نریشن و…  می شود.  کار توسط تیم  تدوین و مونتاژ  برای خروجین هایی آماده می شود.
تیم پس تولید  خود شامل چندین بخش است که در بالا گفته شد اما هریک از این بخشها  نیاز به ابزارهای خاص خود را دارند ،  به طور مثال برای تدوین یک فیلم با کیفیت بالا  نیاز به یک سیستم با مشخصات فنی بالا  و نرم افزارهای اورجینال  و به روز جهان است.  همچنین تیم صداگذاری  نیاز به استودیوی مجهز و آکوستیک سیستم صوتی خوب دارد ،  چرا که کوچکترین صدا در یک تیزر یا فیلم تبلیغاتی  می تواند تعیین کننده باشد.  همچنین تیم جلوه های ویژه با بهره گیری از بهترین نرم افزارهای روز  باید با توجه به خواست مشتری و تیم کارگردانی جلوه های بصری زیبا و درخور برای تیزر مورد نظر تهیه کند.  همچنین نقشه مورد نظرباید تاثیر گذارو با صدای رسا  و در خور تصاویر باشد چراکه نریشن  خود می تواند یک برند را با یک جمله و یا حتی یک کلمه برای همیشه در خاطره ها باقی گذارد.
در نتیجه  ساخت یک تیزر تبلیغاتی  نیاز به دانش سینمایی ،  افراد مجرب و کاربلد ،  و مدیریت قوی دارد.

منبع: سایت اپیزود فیلم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی , تیزر تبلیغاتی , ساخت تیزر تبلیغاتی , ساخت تیزر , آموزش ساخت تیزر ,
تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1397
نویسنده : episodefilm

تولید تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی (رئال، انیمیشن ، ترکیبی ، موشن گرافیک)

اهمیت تبلیغات امروزه بسیار ویژه است بطوریکه تبدیل به ابزاری مهم در مدیریت هرچه بهتر در عرصه کسب درآمد شده است.

همه شرکت ها، کارخانه ها، مغازه ها، اصناف و همه و همه که دستی بر آتش درآمد دارند باید به اهمیت هرچه بیشتر فیلم های تبلیغاتی پی ببرند.

ویژگیهای تیزر تبلیغاتی موثر

معرفی کالا در کمترین زمان با بیشترین تاثیر در مخاطب میباشد

معرفی صریح، کامل و بی پرده از آنچه در اختیار شماست و حسن نیت در عملکرد شرکت، که جزء عناصر اصلی در برخورد با رقبای بازار است.

تنها با تیزر تبلیغاتی می توانید به آموزش افراد و خانواده ها به بهترین وجه، در کوتاه ترین زمان و با موثرترین شیوه بپردازید

آگهی باید خلاقانه و علمی باشد.

جذاب و درعین حال با درون مایه ی یک ژانر سینمایی متداول اعم از طنز، درام، موزیکال و… باشد تا بتواند امکان برقراری با بیینده و حس کشش را القا کند.

تأثیرگذار و مختص، حاصل همکاری فیلم‌نامه‌نویس‌های خلاق با عوامل تولید خوش‌فکر و متخصص است

زیباشناسی در همه مراحل پیش تولید، تولید و پس تولید زیرا تیزر تبلیغاتی، به دلیل  آنکه دیداری است در ذهن مخاطب نقش می‌بندد

در دست گرفتن بازار با قدرت نمایش به عموم مخاطبین عام و خاص

بازاریابی در عرصه های داخلی و خارجی یعنی خلق تصویر به معنای گویای همه چیزاست.

{ تیزری که نظر مشتریانتان را جلب میکند فقط اینجا میتوانید پیدا کنین یکی از تخصص هایاپیزود فیلم در ساخت تیزر تبلیغاتی و صنعتی است و به خود میبالد که با داشتن افرادی حرفه ای در این زمینه بهترین خروجی را تحویل می دهد. }

تولید تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

ارتباط با محیط پروژه تا خلق هرچه بهتر تیزر تبلیغاتی

شرکت ها ، کارخانجات و سازمان ها می توانند با تیم مشاوره شرکت شامل کارشناسان ایده پردازی ، تصویر برداری و فنی به صورت رایگان ارتباط برقرار نموده و ضمن نیازسنجی خواسته های خود از پیشنهادات کارشناسان تیم مشاوره جهت انجام هر چه بهتر سفارش بهره ببرند. کافیست تا از طریق صفحه مشاوره با کارشناسان این بخش ارتباط برقرار نمایید.

منبع: سایت اپیزود فیلم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: تولید تیزر تبلیغاتی , تولید تیزر ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید