تاریخ : پنج شنبه 28 تير 1397
نویسنده : episodefilm

تدوین فیلم سینمایی

تدوین یک فیلم سینمایی در مجموعه هنری اپیزود فیلم با توجه به داشتن گروه ایده پردازی و خلاق که با دانستن انواع تکنیک های فیلم سینمایی و به کارگیری بهترین ابزارهای موجود تدوین یک فیلم سینمایی را به پایان میرسانند.

جمع بندی و تدوین نهایی یک فیلم سینمایی مستلزم سال ها تجربه در تدوین فیلم های داستانی است زیرا یک فیلم سینمایی  با توجه به داستان آن و روند فیلمنامه کار ساده ای نیست.

تدوین فیلم سینمایی

تدوین فیلم سینمایی

اما تیم هنری اپیزود فیلم با داشتن این تجربه در تدوین انواع مختلف فیلم های سینمایی در ژانر های متفاوت این امکان را به شما فیلمساز محترم می دهد بهترین خروجی و با کمترین زمان ممکن را تجربه کنید.

بر پایه نیاز مشتری و نیاز فیلم تدوین فیلم های سینمایی با مجموعه نرم افزار های متفاوتی چون فاینال کات، پریمیر، داوینچی و دیگر نرم افزارهای مورد نیاز انجام می شود تا بتوان کاری بی عیب و نقص و بدون هرگونه برپایه تفکر فیلمساز صورت گیرد.

منبع: تدوین فیلم سینمایی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: تدوین فیلم سینمایی ، تدوین ، فیلم سینمایی ,
تاریخ : پنج شنبه 28 تير 1397
نویسنده : episodefilm

تدوین تله فیلم

تله فیلم معمولا به فیلم های گفته می شود که تلویزیون تهیه شده اند و تایم تصویری آنها حدوداً یک ساعت تا یک ساعت و ربع می باشد.

مجموعه هنری اپیزود فیلم با توجه به داشتن نیروهای متخصص در زمینه ساخت تله فیلم و همچنین تدوین آن و با به کار گیری بهترین نرم افزارهای روز دنیا و تجهیزات پیشرفته خود این امکان را به فیلمساز می دهد تا در کمترین زمان ممکن به بهترین کیفیت در خروجی و تدوین خود دست یابد.

تدوین تله فیلم

تدوین تله فیلم

گروه هنری اپیزود فیلم با توجه به خواسته شما فیلمساز محترم با گذاشتن جلسات بحث و گفتگو در مورد فیلم اصل را کیفیت و مدیریت زمان می‌دانند.

گروه ایده پردازی و خلاق ما  با در اختیار گذاردن انواع ایده های متفاوت و مختلف به هرچه بهتر شدن فیلم کمک فراوانی می کنند.

همچنین سرپرست فیلمسازی و مدیر تدوین به عنوان ناظر فنی در تمامی پروژه ها نقش تعیین کننده را ایفا خواهند کرد  چراکه فیلم را از نظر هنری و فنی بارها و بارها بررسی می‌کنند و هرگونه مشکل  احتمالی را برطرف خواهند کرد.

منبع: episodefilm


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: تدوین تله فیلم ، تدوین ، تله فیلم ,
تاریخ : سه شنبه 26 تير 1397
نویسنده : episodefilm

تدوین سریال

مجموعه هنری اپیزود فیلم با داشتن گروه متخصص و با تجربه کاری بالا در زمینه های مختلف تدوین ، آماده انجام تدوین سریال های شما می باشد.
تدوین سریال نیاز به تجربه حرفه ای و اندوخته ی سالها تدوین مستمر دارد زیرا سریالها انواع متخلف و ژانرهای متفاوتی دارند که هم از لحاظ ریتم و شیوه تدوین با دیگر فیلمها متفاوت است. زیرا نتیجه تمامی گروه هایی که در انجام تولید سریال فعالیت داشته اند به گروه تدوین بستگی دارد .
زمان تحویل پرژه و کیفیت محصول برای ما از اهمیت بالایی بسزایی دارد .

تدوین سریال

مجموعه اپیزود فیلم از ابتدای تولید سریال همراه شماست و تا مدامی که تدوین خروجی تحویل داده نشود و رضایت شما را جلب نکند دست از کاز و تلاش نخواهد کشید.
ناظر کیفی در تدوین سریال به طور مادام با مشتری در ارتباط بوده و تمام سعی خود را می کند که تمامی نظرات شما را در کارتان لحاظ کند به طوری که کیفیت کار به طور کامل حفظ شود .
همچنین برای درج زیر نویس (فارسی و انگلیسی) گروه تدوین ما می تواند این کار را برای شما انجام دهد .

منبع: episdefilm


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: تدوین سریال ، تدوین ,
تاریخ : سه شنبه 26 تير 1397
نویسنده : episodefilm

تدوین فیلم مستند

تدوین مستند با توجه به انواع مستند های موجود کار بسیار سخت و دشواری است  زیرا که یک مستند خوب  بیطرف بوده و حقایق را آنطور که  اتفاق افتاده است مطرح می کند.

تدوین یک مستند مستلزم  دانش کافی و پژوهش در مورد  سوژه مورد نظر دارد.  در تدوین مستند ها  معمولاً فیلمساز یک روایت کامل از یک سوژه را مورد بررسی قرار می دهد و تا پایان  نتیجه گیری را بر عهده مخاطب می گذارد.

تدوین یک فیلم مستند باید کاملا بی طرف باشد چراکه فیلمساز دارد حقیقتی را بیان میکنند که در آینده دور یا نزدیک اتفاق افتاده و شکل و معنای خود را در آن زمان نمود داده است.

تدوین فیلم مستند

تدوین فیلم مستند

تیم هنری اپیزود فیلم با داشتن روحیه پژوهشی  در تولید انواع فیلم های مستند ،تحقیق و پژوهش  در اکثر زمینه های فرهنگی هنری اجتماعی اقتصادی و غیره را داشته است این امکان را برای یک فیلمساز مستند فراهم می کند که بتواند از جهات مختلف فیلم مستند خود را مورد بررسی و پژوهش قرار دهد و تا تدوین و خروجی نهایی آن به اصطلاح فیلم را چکش کاری کنند.

در یک فیلم مستند اهمیت موضوع آنقدر مهم است فیلم ساز بر روی لبه تیغ ایستاده و همچنین تدوینگر نیز باید با رعایت دقیق مستند و روند کامل حقیقت این امر را به بیننده القا دهند که یک مستند پژوهشی و خلاق را مشاهده میکنند.

تیم هنری ما با دانش به این موضوع بهترین تدوین و خروجی را برای فیلمساز امکان پذیر می کند.

منبع: episodeilm


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: تدوین فیلم مستند ، تدوین مستند ، تدوین ,
تاریخ : شنبه 23 تير 1397
نویسنده : episodefilm

ساخت فیلم صنعتی نقش بالایی در میزان فروش محصولات صنعتی دارد . دلیل آن هم عدم امکان یا وقت حضور مشتریان در کارخانه است . با در اختیار داشتن یک فیلم صنعتی می توانید کمترین زمان و به بهترین نحو ، خدمات موسسه و شرکت خود را به مخاطبانتان معرفی نمایید . فیلم صنعتی نقش مهمی در بالا بردن میزان فروش و در نتیجه آن میزان تولید دارد. فیلم صنعتی یک ژانر مهم و همچنین دشوار در مستندسازی می باشد .

ساخت فیلم صنعتی

ما در اپیزود فیلم با استفاده از تیم کارگردانی با تجربه برنامه ریزی از پیش استفاده هوشمندانه از تجهیزات تکنیک های تصویربرداری مناسب با پروژه صداگذاری اصولیو با کیفیت تدوین صحیح و اصولی شیوه صحیح نورپردازی استفاده به جا و مناسب از موشن گرافیک های جذاب استفاده از جلوه های ویژه سینمایی نریشن با صدای گوینده ی حرفه ای تصویربرداری هوایی و … ما در موسسه ی اپیزود فیلم قصد این را داریم تا با کیفیت ترین و بهترین فیلم را برای شما تولید کنیم .

منبع: episodefilm


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: ساخت فیلم صنعتی ، ساخت فیلم تیلیغاتی ، فیلمسازی صنعتی ,
تاریخ : شنبه 23 تير 1397
نویسنده : episodefilm

ساخت موزیک ویدیو

موزیک ویدیو فیلم چند دقیقه ای کوتاهی می باشد که یک قطعه ی موسیقی را در سبک های مختلف به طور مثال پاپ ، راک ، رپ ، سنتی  به تصویر می کشد. امروزه موزیک ویدیوها برای جنبه ی تجاری و افزایش فروش آلبوم ها و فروش بلیت های کنسرت ها ساخته می شوند. تاریخچه ی ساخت موزیک ویدیو به طور دقیق معلوم نمی باشد ولی می توان گفت که در سال ۱۹۸۰ زمانی که MTV فرمت آن ها را مشخص کرد مورد توجه اکثریت مردم قرار گرفت . از سال ۱۹۸۰ به بعد بود که کلمه ی موزیک ویدیو همگانی شد و همه به این اسم او را می شناختند.

امروزه در دنیا خوانندگان برای بهتر دیده شدن تمایل زیادی به ساخت کلیپ تصویری برای موزیک هایشان دارند . ساخت  موزیک ویدیو دارای  تاثیر بسیار بالایی برای جذب مخاطب و شناخته شدن خواننده به مردم می باشد . در قدیم که ساخت موزیک ویدیو رایج نبود مردم بیشتر صدای خوانندگان را می شناختند و تصویر آن ها را ندیده بودند . یک موزیک ویدیو خوب باید بتواند تمام چیزهایی که خواننده می خواسته با ترانه و موسیقی به شنونده انتقال بدهد را به صورت تصویری و با جذابیت بالا انتقال دهد .  موزیک ویدئو باید  بتواند اثر کار را چند برابر کند زیرا تلفیق موسیقی و تصویر تاثیر پذیری بیشتری برای مخاطبان دارد . استفاده از تجهیزات و تکنیک های روز سینمایی ، لوکیشن های جذاب ، نوشتن سناریو و انتخاب عوامل ساخت و انتخاب بازیگران از وظایفیست که تیم سازنده ی موزیک ویدئو اپیزود فیلم به خوبی می تواند از پس آن بر آید .

 

موزیک ویدیو

امروزه با وجود  پیشرفت تکنولوژی و تکنیک های روز سینمایی در سال های اخیر  می توان موزیک ویدیو را به اشکال مختف و حتی در ژانرهای مختلف سینمایی ساخت . یک موزیک ویدئو می تواند داستانی رئال باشد یا اینکه تلفیقی از رئال و انمیشن باشد یا کلا به صورت انیمیشنی باشد . می توان با استفاده از پرده سبز و جلوه های ویژه سینمایی تصاویر فوق العاده ای خلق کرد . در گذشته برای ساخت موزیک ویدئو هزینه ی بالایی باید پرداخت می شد زیرا خواننده و بقیه ی عوامل باید در لوکیشن های مختلفی حضور پیدا می کرند ولی از زمان پیدایش پرده سبز و جلوه های ویژه سینمایی هزینه هابه مراتب کمتر شده است . سعی ما بر این است تا با ساختن موزیک ویدئو های جذاب و دیدنی در بهتر دیده شدن و شناساندن خواننده ی های جوان و خلاق به مردم بهترین کلیپ را برایشان بسازیم . تیم سازنده ی اپیزود فیلم بعد از گوش دادن به موسیقی خواننده  در جلسه ای تمام خواست ها، نظرات و ایده ها  او را در نظر می گیرند و با استفاده از آن ها آغاز به نوشتن سناریو می کنند . استفاده از عوامل حرفه ای ،گروه کارگردانی ،  تصویربرداری و نورپردازی سینمایی ، استفاده از تجهیزات و امکانات روز سینمایی و انتخاب لوکیشن های مختلف از امتیازاتی است که به خواننده ارائه می شود .

این مجموعه تخفیف زیادی برای استعدادهای جوان ونو پا  قائل می باشد .

منبع: ساخت موزیک ویدیو

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: ساخت موزیک ویدیو ، ساخت موزیک ویدئو ، موزیک ویدیو ، موزیک ویدئو ,
تاریخ : سه شنبه 12 تير 1397
نویسنده : episodefilm

فیلمسازی مستند

در این بخش با زبان ساده میخوام بگم همه فیلم ها مستند هستند(به غیر از فیلمهایی که با استفاده از رایانه و جلوه های رایانه ای ساخته میشن) چون همشون واقعیاتی رو که جلو دوربین اتفاق میوفته رو ضبط میکنن.
اما به نظر من فرقی که فیلم مستند ( یا اون چیزی که به عنوان فیلم مستند میشناسیم ) با انواع داستانی میکنه اینکه توی فیلم های داستانی شخصیت ، حوادث ، مکان ها بازسازی میشن که داستان رو به پیش ببرن ولی توی مستند سوژه  است که بیننده رو تا آخر با خودش همراه میکنه.
 
برای ساخت فیلم مستند به چه چیزی نیاز داریم؟
شما از لحظه ای که دوربین رو برای ثبت تصاویر در دست میگیرید در واقع به نوعی وارد دنیای اعجاب انگیز سینما میشید حال اگر حرفی برای گفتن داشته باشید و شیوه ای برای بیان حرفهاتون پیدا کنین اونوقته که میتونین عمر هنریتون توی این عرصه بیشتر کنین و بیننده های پرو پا قرصی هم برای خودتون پیدا کنین.

فیلمسازی مستند

فیلمسازی مستند

دوربین مناسب برای فیلمسازی

۱) دوربین باید حداقل کیفیت قابل پخش رو داشته باشه.
۲) دوربین باید امکان انتخاب های دستی رو برای وایت بالانس و فوکوس ودیافراگم داشته باشد.
۳) دوربین باید امکان نصب لنز های الحاقی فیلتر های مختلف و پروژکتور رو داشته باشه.
۴) فیش مناسب برای وصل میکروفون و هدفون رو داشته باشه.
طول مدت یک صحنه مساله ای مهم در موقع تصویربرداری به شمار میره.
مثلا یک لانگ شات یا تمام نما که توی اون عده زیادی باید نشون داده بشن نیاز به نمایش طولانی تری داره تا یک نمای درشت که اون چای خوردن یک نفرو میبینیم.
از قبل دونستن مدت نماهایی که در فیلم نهایی که ازشون استفاده میشه سبب صرفه جویی توی فیلم گرفته شده و زمان تلف شده میشه.
 

پس صحنه ها باید چه طولی داشته باشن؟

میشه حساب کرد که یک نمای درشت مثلا ۵-۲ ثانیه براش کافیه و یه نمای لانگ شات یا تمام نما ۱۲-۱۰ ثانیه وقت میخواد که دیده بشه.نباید زیاد فیلم گرفت. اطراف یه موضوع گشتن و نماهای متعدد کرفتن بهتره تا برداشتن یه نمای طولانی از یک زایه که بیننده را کسل میکنه و اطلاعات جدید به اون نمیده.

 

 

فیلمسازی مستند

فیلمسازی مستند

اصول هنری مونتاژ فیلم چه هستند؟

اول باید تمامی فیلم هایی که گرفته شده اند بازبینی شوند و رمان پلانهایی که میخواهید از آنها در فیلم استفاده شود بر  روی کاغذ یادداشت شود به این ورق شات لیست یا لیست پلانها میگویند. به این ترتیب زمان مونتاژ فیلم دچار سردرگمی نمیشویم.بازدید مکرر فیلم این امکان را میدهد تا قبل از آغاز کار برای پیوند نهایی آنچه زائد درآورده شود. نماهای پرتو دیده و کم نور یا ناواضح  – نماهای تکان خورده در آورده شود و کلا هرچه که به فیلم صدمه میزنه باید دور زده شه.
 

انواع مختلفی از فیلم های مستند که در موسسه اپیزود فیلم ساخته میشود بدین صورت میباشد:

مستند تبلیغاتی

مستند صنعتی

مستند خبری

مستند علمی

مستند تاریخی 

مستند اجتماعی

منبع: episodefilm


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: فیلمسازی مستند ، ساخت فیلم مستند ، فیلم مستند ,
تاریخ : شنبه 2 تير 1397
نویسنده : episodefilm

 سوالاتی از قبیل :
\\ برای ساخت تیزر تبلیغاتی چه مقدار بودجه باید در نظر گرفت ؟
\\ لوکیشن مناسب ، چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟
\\ مدت زمان ساخت تیزر چند روز به طول می انجامد ؟
\\ ایده ساخت تیزر معمولا چگونه مطرح میشود ؟ ( توسط کارفرما یا شرکت ساخت تیزر)
\\ پربازده ترین بستر برای پخش تیزر کدام است ؟ ( تلویزیون “حتی رایگان” ، نمایشگاه     ها ، شبکه های اجتماعی و…)
مواردی است که به احتمال زیاد به ذهن هر کارفرمایی خطور کرده و چالش هایی را برای ایشان به وجود آورده است لذا مشاوران حاضر در این سامانه با داشتن تخصص و تجارب لازم سعی در پاسخگویی و راهنمایی به کارفرمایان محترم را دارند. 

از مهمترین فعالیت های موسسه ی اپیزود فیلم ساخت تیزر تبلیفاتی است . در دنیای امروز تبلیغات عنصر اصلی در آگاهی ، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات ، برندها و شرکت ها شناخته می شود . در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای ، محیطی ، چاپی و … ) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند .
از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود ،لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند.

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

// به ما اعتماد کنید و ما هم جواب اعتمادتان را به نحوی می دهیم که جزو مشتریان ثابت ما شوید //

ساخت تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید ، تولید و پس از تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه ، انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری، صداگذاری  ، تدوین و … از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر انجام می شوند .
استراتژی ، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی ما در ساخت تیزر می باشد . یکی از مهمترین اصول انتخاب قالب درست برای آگهی تبلیغاتی و نمایش خلاقانه تر پیام است . قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها می توان به قالب داستانی –انمیشن سه بعدی و دو بعدی موشن گرافیک ترکیبی اشاره داشت .

منبع: episodefilm


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: ساخت تیزر تبلیغاتی , ساخت تیزر , تیزر تبلیغاتی , تیزر ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید